OFE
RTA
Ekrany multimedialne

Masz dość inwestowania w ulotki, które po chwili lądują w koszu na śmieci?

Pora na nowoczesne formy dotarcia do konsumentów. Digital Signage polega na elektronicznej prezentacji treści (klipu czy animacji) przy wykorzystaniu nośników multimedialnych. Nasze nośniki zlokalizowane są w całej Polsce, na terenie wyższych uczelni, w komunikacji miejskiej i w takich punktach, które umożliwiają dotarcie do jak największej grupy Państwa klientów.

 

Outdoorowe nośniki to zwykle ekrany LED. Są zlokalizowane w centralnych punktach miast, skupiających dużą widownię. To nie tylko ekrany LED, ale też projekcje na ścianach, szkle czy szybie wystawowej: w galeriach handlowych, sieciach sklepów wielkopowierzchniowych, butikach, aptekach, kinach, bankach, ośrodkach medycznych, miejscach użyteczności publicznej, środkach komunikacji miejskiej, na dworcach, lotniskach a nawet w bankomatach.

 

Co zyskujesz?

  • Możliwość precyzyjnego dotarcia z reklamą do twojej grupy docelowej dzięki odpowiedniej lokalizacji.
  • Błyskawiczną aktualizację treści dzięki zdalnemu zarządzaniu i pełnej kontroli nad zawartością.
  • Komunikację z konsumentem w czasie zbliżonym do rzeczywistego.
  • Dynamiczny, przykuwający uwagę odbiorcy przekaz: digitalizacja treści, 3D.
  • Komunikację z wieloma odbiorcami jednocześnie.
  • Dywersyfikację i personalizację przekazu: emisję zróżnicowanych komunikatów w pojedynczych lub zgrupowanych lokalizacjach.
  • Obniżenie kosztów produkcji (np. druku) i dystrybucji materiałów reklamowych.
  • Budowanie wizerunku firmy jako dynamicznej, dbającej o rozwój, przyjaznej dla środowiska.
  • Wzrost świadomości marki
  • Pozycjonowanie Twoich produktów jako nowoczesnych i unikalnych.
  • Przewagę komunikacyjna nad konkurencją.

 

Co Ci proponujemy?

Oferujemy realizację kampanii reklamowych kierowanych do precyzyjnie zdefiniowanych grup docelowych: pasażerów komunikacji miejskiej, klientów centrów handlowych czy studentów. Program na monitorach LCD, ze względu na specyfikę miejsc, emitowany jest bez dźwięku. Możesz wyemitowa spot reklamowy, animacje, statyczne plansze. Umożliwiamy także przedsięwzięcia niestandardowe: emisję programów sponsorowanych, konkursów, product placement. Zapewniamy pełne wsparcie naszego działu produkcji. Nasi specjaliści tak opracują komunikat, by osiągnął oczekiwany efekt.

 

Reklama w telewizji studenckiej

Studenci są grupą o ogromnym potencjale zakupowym - wielu z nich pracuje lub prowadzi własną działalność gospodarczą. Współpracujemy z 52 uczelniami na terenie 18 miast Polski. Docieramy do ponad 500 tys. osób w wieku 18–34 lat (zarówno studiujących w trybie dziennym jak i zaocznym i podyplomowym) a także do pracowników naukowych. Sieć tworzy ponad 100 ekranów LCD umieszczonych na uczelniach, w miejscach o największym natężeniu ruchu. Siedem dni w tygodniu oglądają je setki osób. Zasięgiem docieramy do ponad 30% studentów w całej Polsce, tworząc kanał informacyjno-reklamowy.

 

Reklama w komunikacji miejskiej

Czy wiesz, że w Polsce rocznie autobusami, tramwajami i metrem przemieszczają się aż 4 miliardy ludzi? 80% z nich dostrzega w komunikacji miejskiej ekrany LCD, większość z nich z uwagą śledzi prezentowane na nich treści. Każdy pasażer korzysta z autobusów czy kolejki miejskiej średnio 40 minut dziennie! Dysponujemy ponad 1000 nośników w środkach komunikacji miejskiej w 20 miastach Polski. Codziennie docieramy do około 900 tysięcy pasażerów!

 

System Digital Signage w centrach handlowych

Jesteśmy obecni w prestiżowych galeriach handlowych w Polsce. Reklama emitowana jest na monitorach zainstalowanych w głównych ciągach komunikacyjnych: przy ruchomych schodach, w strefach restauracji oraz przed wejściami do wind. Docieramy więc bezpośrednio do potencjalnego konsumenta podczas zakupów.

 

Ekrany ledowe

Reklama statyczna wypierana jest przez przekaz dynamiczny prezentowany za pomocą ekranów LED. Taki obraz jest odczytywany przez ludzkie oko kilkadziesiąt razy szybciej niż informacja przekazana w sposób statyczny (np. na materiałach drukowanych). Częściej zapada w pamięć a reklama jest zauważana mimowolnie.

 

Regulamin emisji reklam na nośnikach cyfrowych.pdf

Komunikacja Miejska

Telewizja studencka

Telebimy

Porty lotnicze

Placówki medyczne

Kasy Stefczyka

Galerie Handlowe

Kluby fitness

Salony urody

Saloniki prasowe

Bankomaty

Apteki

Masz dość inwestowania w ulotki, które po chwili lądują w koszu na śmieci?

Pora na nowoczesne formy dotarcia do konsumentów. Digital Signage polega na elektronicznej prezentacji treści (klipu czy animacji) przy wykorzystaniu nośników multimedialnych. Nasze nośniki zlokalizowane są w całej Polsce, na terenie wyższych uczelni, w komunikacji miejskiej i w takich punktach, które umożliwiają dotarcie do jak największej grupy Państwa klientów.

 

Outdoorowe nośniki to zwykle ekrany LED. Są zlokalizowane w centralnych punktach miast, skupiających dużą widownię. To nie tylko ekrany LED, ale też projekcje na ścianach, szkle czy szybie wystawowej: w galeriach handlowych, sieciach sklepów wielkopowierzchniowych, butikach, aptekach, kinach, bankach, ośrodkach medycznych, miejscach użyteczności publicznej, środkach komunikacji miejskiej, na dworcach, lotniskach a nawet w bankomatach.

 

Co zyskujesz?

  • Możliwość precyzyjnego dotarcia z reklamą do twojej grupy docelowej dzięki odpowiedniej lokalizacji.
  • Błyskawiczną aktualizację treści dzięki zdalnemu zarządzaniu i pełnej kontroli nad zawartością.
  • Komunikację z konsumentem w czasie zbliżonym do rzeczywistego.
  • Dynamiczny, przykuwający uwagę odbiorcy przekaz: digitalizacja treści, 3D.
  • Komunikację z wieloma odbiorcami jednocześnie.
  • Dywersyfikację i personalizację przekazu: emisję zróżnicowanych komunikatów w pojedynczych lub zgrupowanych lokalizacjach.
  • Obniżenie kosztów produkcji (np. druku) i dystrybucji materiałów reklamowych.
  • Budowanie wizerunku firmy jako dynamicznej, dbającej o rozwój, przyjaznej dla środowiska.
  • Wzrost świadomości marki
  • Pozycjonowanie Twoich produktów jako nowoczesnych i unikalnych.
  • Przewagę komunikacyjna nad konkurencją.

 

Co Ci proponujemy?

Oferujemy realizację kampanii reklamowych kierowanych do precyzyjnie zdefiniowanych grup docelowych: pasażerów komunikacji miejskiej, klientów centrów handlowych czy studentów. Program na monitorach LCD, ze względu na specyfikę miejsc, emitowany jest bez dźwięku. Możesz wyemitowa spot reklamowy, animacje, statyczne plansze. Umożliwiamy także przedsięwzięcia niestandardowe: emisję programów sponsorowanych, konkursów, product placement. Zapewniamy pełne wsparcie naszego działu produkcji. Nasi specjaliści tak opracują komunikat, by osiągnął oczekiwany efekt.

 

Reklama w telewizji studenckiej

Studenci są grupą o ogromnym potencjale zakupowym - wielu z nich pracuje lub prowadzi własną działalność gospodarczą. Współpracujemy z 52 uczelniami na terenie 18 miast Polski. Docieramy do ponad 500 tys. osób w wieku 18–34 lat (zarówno studiujących w trybie dziennym jak i zaocznym i podyplomowym) a także do pracowników naukowych. Sieć tworzy ponad 100 ekranów LCD umieszczonych na uczelniach, w miejscach o największym natężeniu ruchu. Siedem dni w tygodniu oglądają je setki osób. Zasięgiem docieramy do ponad 30% studentów w całej Polsce, tworząc kanał informacyjno-reklamowy.

 

Reklama w komunikacji miejskiej

Czy wiesz, że w Polsce rocznie autobusami, tramwajami i metrem przemieszczają się aż 4 miliardy ludzi? 80% z nich dostrzega w komunikacji miejskiej ekrany LCD, większość z nich z uwagą śledzi prezentowane na nich treści. Każdy pasażer korzysta z autobusów czy kolejki miejskiej średnio 40 minut dziennie! Dysponujemy ponad 1000 nośników w środkach komunikacji miejskiej w 20 miastach Polski. Codziennie docieramy do około 900 tysięcy pasażerów!

 

System Digital Signage w centrach handlowych

Jesteśmy obecni w prestiżowych galeriach handlowych w Polsce. Reklama emitowana jest na monitorach zainstalowanych w głównych ciągach komunikacyjnych: przy ruchomych schodach, w strefach restauracji oraz przed wejściami do wind. Docieramy więc bezpośrednio do potencjalnego konsumenta podczas zakupów.

 

Ekrany ledowe

Reklama statyczna wypierana jest przez przekaz dynamiczny prezentowany za pomocą ekranów LED. Taki obraz jest odczytywany przez ludzkie oko kilkadziesiąt razy szybciej niż informacja przekazana w sposób statyczny (np. na materiałach drukowanych). Częściej zapada w pamięć a reklama jest zauważana mimowolnie.

 

Regulamin emisji reklam na nośnikach cyfrowych.pdf