To strategia marketingowa bardziej spersonalizowana. Zazwyczaj jest kierowana do wybranej, często bardzo wąskiej, grupy osób. Przed zaplanowaniem kampanii dokładnie analizujemy grupę docelową oraz produkt czy firmę, która będzie promowana. Dzięki temu jesteśmy w stanie ocenić między innymi:
Formy promocji dobieramy tak, by uwzględnić wszystkie czynniki a osoby, do których będziemy kierowa komunikat, nie były przypadkowe. Ustalamy optymalne miejsca ekspozycji reklamy.
Podejmujemy działania niestandardowe, między innymi:
To strategia marketingowa bardziej spersonalizowana. Zazwyczaj jest kierowana do wybranej, często bardzo wąskiej, grupy osób. Przed zaplanowaniem kampanii dokładnie analizujemy grupę docelową oraz produkt czy firmę, która będzie promowana. Dzięki temu jesteśmy w stanie ocenić między innymi:
Formy promocji dobieramy tak, by uwzględnić wszystkie czynniki a osoby, do których będziemy kierowa komunikat, nie były przypadkowe. Ustalamy optymalne miejsca ekspozycji reklamy.
Podejmujemy działania niestandardowe, między innymi: