OFE
RTA
BTL

To strategia marketingowa bardziej spersonalizowana.

To strategia marketingowa bardziej spersonalizowana. Zazwyczaj jest kierowana do wybranej, często bardzo wąskiej, grupy osób. Przed zaplanowaniem kampanii dokładnie analizujemy grupę docelową oraz produkt czy firmę, która będzie promowana. Dzięki temu jesteśmy w stanie ocenić między innymi:

  • kim jest konsument,
  • jakie ma przyzwyczajenia,
  • gdzie spędza czas,
  • czym się interesuje.

Formy promocji dobieramy tak, by uwzględnić wszystkie czynniki a osoby, do których będziemy kierowa komunikat, nie były przypadkowe. Ustalamy optymalne miejsca ekspozycji reklamy.

 

Podejmujemy działania niestandardowe, między innymi:

  • promocje sprzedażowe,
  • PR,
  • direct marketing, direct mail,
  • organizację eventów,
  • przygotowanie artykułów do mediów drukowanych,
  • angażujemy hostessy.

To strategia marketingowa bardziej spersonalizowana.

To strategia marketingowa bardziej spersonalizowana. Zazwyczaj jest kierowana do wybranej, często bardzo wąskiej, grupy osób. Przed zaplanowaniem kampanii dokładnie analizujemy grupę docelową oraz produkt czy firmę, która będzie promowana. Dzięki temu jesteśmy w stanie ocenić między innymi:

  • kim jest konsument,
  • jakie ma przyzwyczajenia,
  • gdzie spędza czas,
  • czym się interesuje.

Formy promocji dobieramy tak, by uwzględnić wszystkie czynniki a osoby, do których będziemy kierowa komunikat, nie były przypadkowe. Ustalamy optymalne miejsca ekspozycji reklamy.

 

Podejmujemy działania niestandardowe, między innymi:

  • promocje sprzedażowe,
  • PR,
  • direct marketing, direct mail,
  • organizację eventów,
  • przygotowanie artykułów do mediów drukowanych,
  • angażujemy hostessy.